informatie rondom het Coronavirus

Update: 03-04-2020 07:00

LET OP: Huurders met een aankomst NA 10 Mei 2020
wacht op nadere informatie.

Het coronavirus zorgt dagelijks voor nieuwe ontwikkelingen. Daarom houden we nauw contact met de daarvoor aangewezen instanties. Ons beleid passen we steeds aan op de actuele wetgeving richtlijnen.

Wij willen u graag informeren over het Coronavirus (COVID-19) en over de maatregelen die wij zelf nemen om verspreiding te voorkomen.

Daarnaast dragen we, zoals u gewend bent, zorg voor een goede hygiëne op onze locaties en accommodaties. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en volgen we hierin de adviezen van het RIVM.

Op 27.03.2020 heeft de Veiligheidsregio Zeeland een noodverordening in werking gesteld. Deze noodverordening geeft een verbod op recreatieve nachtverblijven in Zeeland.

Wij zijn verplicht gehoor te geven aan deze maatregel. Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor onze gasten en de lokale bevolking en zijn genoodzaakt onze deuren te sluiten en geen gasten te ontvangen tot 10 mei a.s.

Wegens drukte en thuiswerk situaties kunnen wij uw vragen en opmerkingen per mail beantwoorden, telefonisch zijn wij beperkt bereikbaar. Houdt a.u.b. wel rekening met een langere respons tijd.

Omboeken en annuleren

Annuleringen

Wij volgen de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), GGD en de Veiligheidsregio Zeeland. De richtlijnen kunt u terugvinden op de website van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu. Indien u uw vakantie wilt annuleren of wijzigen gelden onze reguliere voorwaarden.

Uit COULANCE bieden wij alle huurders met een AANKOMST datum t/m 10 mei 2020 nu de volgende mogelijkheid: 

Omboeken

Wij willen u graag de mogelijkheid bieden om wanneer uw aankomst datum voor of op 10 mei a.s. is uw boeking te wijzigen naar een andere verblijfsperiode in 2020. De huurprijs blijft tenminste gelijk aan uw huidige reservering. Dit geldt ook bij een goedkopere periode of goedkopere accommodatie. Bij een duurdere periode wordt de huurprijs aangepast naar het dan geldende bedrag en dient u het verschil bij te betalen.

FAQ

Q 1. Mijn vakantie valt in de periode tot 10 mei. Wat als ik wil omboeken?
Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot of op 10 mei? Helaas heeft de Veiligheidsregio Zeeland een noodverordening in werking gesteld. Deze noodverordening geeft een verbod recreatief nachtverblijf, hierdoor kan uw vakantie geen doorgang vinden.

Uit coulance willen wij u graag de mogelijkheid bieden om uw boeking te wijzigen naar een andere verblijfsperiode in 2020.

Q 2. Mijn vakantie valt in de periode tot 10 mei. Wat als ik wil annuleren?

Wij volgen de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM), GGD en de Veiligheidsregio Zeeland. De richtlijnen kunt u terugvinden op de websites van genoemde instanties en ministeries. Indien u uw vakantie wilt annuleren of wijzigen gelden onze reguliere voorwaarden. Ons eigen annuleringsfonds geldt niet bij deze pandemie.

Q 3. Mijn vakantie valt in de periode NA 10 mei. Wat kan ik nu doen?

Helaas kunt u nu weinig doen, behalve afwachten. Wij volgen uiteraard de ontwikkelingen en houden u op de hoogte afhankelijk van uw aankomstdatum. Volgt u zelf ook de informatie op onze website.

Wilt u uw boeking wijzigen of annuleren?
Neem alleen per mail contact met ons op als u een boeking heeft met een aankomst tot 10 mei. Voor een boeking met een aankomst vanaf 10 mei 2020, houd deze website in de gaten.

Wegens drukte en thuiswerk situaties kunnen wij uw vragen en opmerkingen per mail beantwoorden, telefonisch zijn wij beperkt bereikbaar. Houd a.u.b. wel rekening met een langere respons tijd.